آنچه در جلسه اول درس تفسیر و انقلاب گذشت...

سلام

امروز جلسه اول درس انقلاب و تفسیر بود که خب خیلی ها غایب بودند و ما هم به اجبار رفتیم...

انقلاب:

استاد انقلاب رو فامیلشون رو متوجه نشدم،چیز خاصی امروز نگفتند فقط یه سری کلیات بود که مهمترین نکاتش این ها ست:

منبع امتحانی:کتاب ایران دیروز،امروز،فردا از آقای نصری...

گفتند 15 نمره از امتحان تستیه که 30 تا تسته

5 نمره دیگه تشریحیه که سوالات رو استاد با جوابشون سر کلاس خواهند گفت...

گفتند نمره عملی هم داریم که شامل شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها(!!)،حضور فعال سرکلاس و کنفرانس است که این نمره اضافه بر 20 نمره است

3 جلسه غیبت هم مجازه و نمره کم نمیشه ولی 4 جلسه درس حذف میشه...

تفسیر:

استاد این درس دکتر قدسی اند.

منبع:کتاب تفسیر آیات برگزیده از محسن قرائتی.

گفتند که کتاب هم چاپ قدیم داره و هم چاپ جدید که چاپ قدیمش مربوط به سال 84 و چاپ جدید از 85 به بعد و اینطور که گفتند فرقی نمیکنه کدوم چاپش رو تهیه کنیم

سوالات امتحان از کتاب خواهد بود

طرح درس برای 14 جلسه پیش بینی شده که شامل 7 سر فصل می باشد

به این ترتیب استاد تدریس میکنند:

1.درآمدی بر شناخت قران(جلسه اول)2.تفسیر سوره حمد(جلسات دوم و سوم)3.باورها و بایدها(20 آیه اول سوره بقره-جلسات 4 ام تا 7 ام)4.سیمای خردمندان در قران(آیات 19 ام تا 25 ام سوره رعد-جلسات 8 ام تا 9 ام)5.حکمت ها یا فرمان هایی از قران(جلسات 10،11،12 ام-آیات 23 تا 38 سوره اسراء)6.سیمای بندگان خاص (آیاتی از سوره فرقان-جلسه 13 ام)7.از نشانه های او(آیاتی از سوره روم-جلسه 14 ام)8.جلسات 15،16،17 ام (مطالب مربوطه بعدا اعلام خواهد شد)

کنفرانس هم داریم که 2 نمره اضافه بر 20 نمره است که امروز بچه ها موضوعات تمام جلسات رو برداشتند ولی استاد فرمودند که بقیه اصلا نگران نباشند،اونها میتونند هر موضوع قرانی که خواستند انتخاب کنند و هر جلسه ای دوست داشتند آماده بشند و قبل از شروع جلسه به استاد بگند که امروز میخواند این موضوع رو کنفرانس بدند و استاد هم ساعت کلاس رو تنظیم کنند...فقط استاد گفتند خواهشا این کار رو برای آخر ترم نگذارید چون احتمالا ترافیک میشه!!

این بود آنچه در این جلسات گذشت...

موفق باشید :)

ادامه نوشته

اطلاعیه گروه جزوه نویسی...

با سلام

به دلیل درخواست دوستان عزیز؛اینجانب به طور موقت مسئولیت گروه بندی رو قبول می کنم، و بعد از گروه بندی جانشین خودم رو معرفی می کنم :-)

انشاالله برای هر درس یه مسئول و گروه مشخص میشه،از همه دوستان درخواست میکنم که همکاری کنند تا هرچه سریعتر گروه بندی کامل بشه...

فیزیو و ایمنی امروز رو هم قراره بچه ها زحمت بکشند و بنویسند...


اطلاعیه گروه جزوه نویسی

سلام؛واقعا خسته نباشید بعد از این امتحانات...

بچه ها خواهشا 2 نفر برای مسئول جزوه اعلام آمادگی کنند؛یا چند نفر اعلام آمادگی کنند تا اول ترم 2نفر انتخاب بشند؛1نفر از دخترها و 1 نفر از آقایون.

ببینید این ترم واقعا باید گروه جزوه نویسی داشته باشیم پس مسیولیت مسئول جزوه ها کم میشه و نقش نظارت بیشتر دارند.

این پست رو هم به خواهش یه سری دوستان گذاشتم؛2 نفر اعلام آمادگی کنند تا تجارب خودمون رو منتقل کنیم و تغییرات ایجاد بشه...

فکر نمیکنید یکم بی تفاوتید نسبت به این مسئولیت؟!از کسی که انتظار ندارید جزوه های این ترم رو براتون آماده کنه؟؟اگه این طوری ادامه بدیم وضع جزوه امون بر میگرده به حالت قبل!!!!!!

تاریخی که تصویب شد!

سلام 

طبق نظرسنجی وب و حرف‌های امروز بچه ها

شروع ترم جدید از 3اسفند 

اگر مخالفید زودتر خبر کنید درغیراینصورت به نظر جمع احترام بذارید و همه با هم از 3 اسفند سرکلاس حاضر بشید

موفق باشید

جواب تست های فیزیک

سلام

برای فیزیک یه سری تست توی زیراکس گذاشتند که باید بگم که این تست ها رو خود استاد نگفتند بخونیم ولی ترم بالایی ها گفتند بخونیم...حالا هرکس دوست داره بخونه

این هم از جواب هاش،یکم کیفیتش بده ولی دیگه ببخشید...

1

2

3

4

5

6

7

8

9

موفق باشید

یک سوال جا افتاده در بین سوالات جمعیت-!!

ببخشید بچه ها الان به من خبر رسید یه سوالها رو ننوشتم:

حداقل و حداکثر نسبت جنسی؟

پاسخ:103 و 108

به دوستانتون خبر بدید...


جواب سوالات جمعیت!!

سلام

این هم جوابهایی که از جانب خانم صدری به دست من رسیده...

جواب سوال 11:انتهای افزایش جمعیت هم یعنی افزایش افراد پیر و سالخورده که بازهم نسبت وابستگی افزایش می یابد.

جواب سوال 15:شکل هرم سنی در پی افزایش و بعد کاهش جمعیت هم مثل کشور خودمونه:

در ابتدای انقلاب:مثلث متساوی الاضلاع

با افزایش جمعیت:مثلث متساوی الساقین

و با کاهش جمعیت:قاعده مثلث رو گرد میکنه،شکل کاج!!

آخریشم مثل یه مثلث وارونه است که تعداد افراد سالخورده زیاد و موالید کم...

جواب سوال 23 :خانم صدری گفتند چون رسم نموداره قبل از امتحان هرکس جواب رو خواست ازشون بپرسه،مراجعه شود به خودشون!!! :)

جواب سوال 36:مالتوس و طرفدارانش موارد زیر رو برای جلوگیری از افزایش جمعیت بیان کردند:

1.اشاعه ی سواد

2.قانون گذاری برای افزایش سن ازدواج

3.قطع حمایت مالی از فقرا برای فرزندان تازه متولد شده

4.تشویق مردم برای استفاده از وسایل تنظیم خانواده

در ادامه هم گفتند که 100 درصد از جواباشون مطمئن نیستند!

ممنون از خانم صدری :)


جمعیت!!

سلام،خوبید؟

بچه ها یه سری مطلب استاد جلسه آخر غیر از سوالات گفتند که بچه ها گفتند چون استاد اینها رو بعد از سوالات گفتند احتمالا مهم اند،خواهشا و خواهشا به دوستاتون هم خبر بدید تا بیاند و بخونند...

تشریحی یا تستی بودن امتحان رو هم خبر ندارم

60 درصد کل جمعیت ما در 6 استان :تهران،خراسان،مازندران،اصفهان،فارس،آذربایجان شرقی

6 استان با کمترین جمعیت(0.6 جمعیت) :ایلام،سمنان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر،چهارمحال و بختیاری(نمیدونم چرا 5 تاست)

مساحت شرق کشور 45 درصد-جمعیت ساکن 16 درصد

مساحت غرب کشور 14 درصد-جمعیت ساکن 24 درصد

مساحت شمال کشور 3/8 درصد-جمعیت ساکن 10 درصد

مساحت جنوب کشور 16/5 درصد-جمعیت ساکن 17/5 درصد

مساحت مرکز کشور 22 درصد-جمعیت ساکن 31/5 درصد

مهاجرت:تغییر مکان زندگی برای یک دوره زمانی

افرادی که برای درس خواندن به شهر دیگری می روند مهاجرت نام ندارد.

مهاجر پذیر:تهران-مشهد-خوزستان-اصفهان

کمترین مهاجر پذیر:چهارمحال و بختیاری-کهگیلویه و بویراحمد-زنجان-سمنان-یزد

مهاجر پذیر خارج از کشور:تهران-خراسان-کرمانشاه-اصفهان-فارس-قم


این هم یه سوال از سوالات سال قبل استاد که به مباحثه ما مربوطه:


کدامیک از موارد زیر را میتوان جمعیت نامید؟

-تعداد دانشجویان یک کلاس

-تعداد درخت های یک جنگل

-تعداد سوسکهای یک ساختمان

-هر سه مورد صحیح

پ:جوابشو گفته هر سه مورد صحیح!

حذفیات تنظیم!

سلام؛

بخش 1 و 4 + فصل 6 درس تنظیم حذفه؛تاکید کردند که بخش ۳  خیلی مهمه

فصل 6 رو مدیر گروه نگفتند که حذفه ولی یکی از اساتید گفتند؛پس خواهشا بخونیدش؛به دوستان هم خبر بدید

مطالبی هم که درمورد تاریخچه ها هست هم لازم نیست بخونید.

زیراکس کتاب هم توی دانشکده هست

بچه هایی که جواب اون چند سوال بی پاسخ جمعیت رو دارند؛ خواهشا اینجا بگذارند.ممنون

با تشکر از خانم ها پوربخش؛خزعلی و روحانی که اگه سوالها و جزواتشون نبود الان همین جزوه جمعیت هم نبود...

جزوه جمعیت!!

سلام

جزوه جمعیت دوشنبه در زیراکس دانشکده خواهد بود

من تمام سعیمو کردم که با توجه به اطلاعاتی که از جزوه ی بچه ها داشتم و کتاب استاد جواب سوالات رو پیدا کنم؛خیلی سخت بود؛چون جزوه ی کاملی نداشتم؛دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید...

استعفای اینجانب!!

سلام،خوبید؟

خسته نباشید...

بچه ها یه مسئله ای هست و اینکه من ترم بعد مسئول گروه جزوه نویسی نخواهم بود،از اونجایی که از جلسه اول ترم بعد هیچ جلسه ای نوشتن جزوه هاش نباید عقب بیفته که اگه روی هم جمع بشه مصیبته،خواهشا توی این چند هفته که تا شروع ترم بعد وقت داریم،خوهران گل روی این موضوع فکر کنند و یک نفر رو برای این کار انتخاب کنند...

آقای فیض هم گویا قصد دارند که دیگه این مسئولیت رو قبول نکنند...

از همین جا هم از همه ی دوستانی که این ترم به این گروه کمک کردند تشکر میکنم،از دوستانی که قبول کردند و جزوه ها رو نوشتند که خودتون درجریان هستید چه کسانیند،از خانم علیزاده که واقعا این 2 ترم مسئولیت اسلایدها و ویسها رو قبول کردند ممنونم،امیدوارم همچنان ادامه بدند :) یه نفر دیگه هم هست که اگه ریکوردر ایشون نبود این 3 ترم اصلا جزوه ی درست و حسابی ای هم نبود؛خانم امانی؛که از ایشون هم ممنونم.

واقعا سعی کردیم که کارها رو درست پیش ببریم،امیدوارم این طور بوده باشه،اگه کوتاهی بوده از همه عذرخواهی میکنم.انشاالله که ترم بعد با مسئولین جدید این گروه بهتر پیش بره :)

"موفق باشید"

جزوه فیزیولوژی

سلام

این هم از جلسه آخر فیزیو

توی زیراکس دانشکده هم هست

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

ببخشید صفحات به ترتیبی که زدم نیست!دیر فهمیدم...

جزوه های فیزیو در زیراکس دانشکده

جزوه های فیزیو به لطف آقای فیض دوباره توی دانشکده گذاشته شد!سه جلسه جبرانی هم هست،جلسه آخر رو توی وب هم میذارم.

من که به شخصه واقعا ازشون ممنونم چون درجریانم که به راحتی این کار رو انجام ندادند.

گلایه شدید!!!

سلام

بچه ها حرفم اینجا به همه نیست؛پس کسانی که کارشون درسته از من دلخور نشند!

چرا یه سریمون واقعا راضی میشیم بقیه رو حرص بدیم؟!چند سری تا حالا در طول ترم پیش اومده که جزوه های درسها چند جلسه اش گم بشه ولی خب ما توی دانشکده بودیم و اومدیم دوباره گذاشتیم.

ولی الان تا جایی پیش رفته که پوشه ی فیزیولوژی کلا نیست؛من پنجشنبه شنیدم و آقای فیض هم پیگیر شدند و به مسئولین زیراکس هم سپردند که ببینند شاید توی پوشه های ترم بالایی هاست ولی متأسفانه پیدا نشد؛امروز هم قرار شد آقای فیض بیاند جزوه ها رو دوباره بگذارند زیراکس که با این برفی هم که اومد به مشکل هم برخوردند و گفتند یکم دیرتر بیاید تا صددرصد رسونده باشند

ولی خداییش انصاف نیست که بقیه رو با کارهای اشتباه خودمون به زحمت بندازیم و یه نکته اینکه ما جزوه های فیزیو رو درطول ترم به وقتش تحویل دادیم و تنها کاری که مونده اینه که جلسه آخر رو بذاریم توی وب!پس کار ما تموم شده بود و میتونستیم هیچ مسئولیتی درمورد گم شدن جزوه ها قبول نکنیم ولی...

کاش یه خرده انصاف داشتیم البته بعضی هامون!!!!!

گزارش جزوات

سلام؛خوبید؟

جزوه ی فیزیو جلسه  آخر رو حتما تا فردا میذارم اینجا؛این سه جلسه جبرانی رو که جزواتی توی زیراکس نبوده رو قراره آقای فیض بذارند زیراکس دانشکده.

جزوه بیوشیمی دکتر موحدیان که از بچه های پزشکی بود رو بچه ها تایید کردند و گفتند مطالبیه که استاد سر کلاس گفتند؛فقط نه صفحه اولش همون مباحثیه که استاد خودشون جزوه اش رو گذاشتند زیراکس؛دیگه با اختیار خودتون هرکدام رو خواستید بخونید.

کتاب فیزیک هم در زیراکس دانشکده موجود است؛با تشکر از خانم اخلاصی که زحمت تهیه ی کتاب رو کشیدند.

جمعیت رو هم حتما میذارم زیراکس؛با استاد که صحبت کردم گفتند جواب سوالاتم توی هیچ کتابی نیست و هرکس سر کلاس بوده میتونه جواب بده؛واقعا هم همین طوره؛چون من کتابشون رو از کتابخونه گرفتم و متوجه شدم حرفایی که سرکلاس گفتند با کتابشون خیلی فرق میکنه؛و از اونجایی هم که ما هیچ ویسی برای این درس نگذاشتیم به بن بست بدی خوردیم. ولی یه سری جزوه از بچه هایی که سرکلاس بودند گرفتم و خیلی از سوالات رو جوابش رو پیدا کردم و انشاالله به دستتون میرسونم؛نگران نباشید :)

خبری فوری

سلام؛خوبید؟

بچه ها ببخشید ولی پست تاریخ امتحانات پایان ترم قسمت نظر سنجیش رو من غیر فعال کردم؛همگی دوستان به بزرگواری خودشون اینجانب رو ببخشند؛چون نویسنده ی این قسمت بودم خودم وارد عمل شدم؛ 

نظر من اینه:از این به بعد نظراتی که مربوط به نماینده های محترم میشه و مربوط به هیچ کدوم از پست های وبلاگ نیست با اجازه ی مدیریت محترم وبلاگ خانم فرخی به خود نماینده ها منتقل بشه تا درمورد نظرات شما دوستان تصمیم بگیرند و نظرات به گوششون برسه(یعنی اینکه این گونه نظرات تایید نشه ولی نماینده ها در قسمت نظرات تایید نشده این نظرات رو ببینند)اگه نویسنده ها و مدیر وبلاگ و شما دوستان موافق باشید این کار رو انجام بدیم.

موفق باشید


پگاه فرخی:سلام به همکلاسی ها ،از این به بعد نظرات غیر مرتبط به پست ها کلا تایید نمیشه !اما نمیشه نظراتی که با اسم مستعار را میدند رو تایید نکنیم ،چون به هر حال نظره و خب جو عمومی کلاس هم متاسفانه هنوز ظرفیت اینکه هر کس آزادانه نقد یا تعریف کنه از موضوعی رو نداره،اما من خواهش میکنم با اسم خودتون نظر بذارید.بحث در مورد نماینده هم بهتره رو در رو و در مقابل کل کلاس حل شه !چون نظرات متفاوته ؛منم از زحمات نماینده ها تشکر میکنم ،اما لطفا از این به بعد بحث هایی که ممکنه باعث ایجاد بحث و جدل بشه رو تو خود کلاس حل کنیم ،که هم دعوا نشه ؛هم واسه ظاهر عمومی وبلاگ خوب نیست !دوست باشیم باهم:)

ماجرای جزوات فیزیو!!!

جلسه 2 فیزیو جبرانی

ممنون از نویسنده این جزوه :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9


جزوه فیزیولوژی

سلام

ما 3 جلسه از جلسات فیزیومون جزواتش مونده بود که این اولین جلسه از جلسات جبرانیه...

انشاالله 2 تای دیگه هم به زودی میذارم!

ممنون از نویسنده های این جزوه...

جزوه فیزیو (جبرانی)

هرآنچه از فیزیک به دست من رسیده!!!

سلام

این ها رو آقای کاویان پور از استاد گرفتند که استاد هم مشخص نکردند کدوم اسلایدها از ماست و کدومش از ما نیست!!!!چون سر کلاس فیزیک گوش نمیدادیم که استاد چی میگفتند راستش خودمون هم نفهمیدیم کدومش به دردمون میخوره و کدوم نه...انشاالله هر موقع کتاب به دستتون رسید متوجه خواهید شد،واقعا اینجا کوتاهی از جانب ما نبوده!

فیزیک پزشکی- اثر دوپلر و تاریخچه پیدایش پرتو ایکس hajmoradali

Physio FT 180492 Light, Laser, US, X Ray, HFC

Physio FT 180492 K Light, Laser, US, X Ray, HFC

Osteoporosis Seminar

MP.PPs X Ray  ( 149 – 163)

MP PPs P 83 - 98

MP PPs 111-125 فاطمه جعفری وسپیده صادقی 92 GP

MP PPs 94-108.pptx Taghian

MP PPs 94-108

MP PPs  PDF 111-125 فاطمه جعفری وسپیده صادقی 92  GP

pp

اسلایدهای شیمی الی

و اما اسلایدهای درس شیمی الی...

http://s5.picofile.com/file/8107782542/Amines_morrison_Sadeghi_4_1390_.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107782650/Amines_morrison_Sadeghi_4_1392_.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107782984/CARBOXYLIC_ACID_SLIDES_FOR_PHARMACY45.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107783350/CARBOXYLIC_ACID_SLIDES_FOR_PHARMACY_92.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107783784/Phenols_Pharmacy_students_1391.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107783442/Heterocyclic_compounds_morrison_Boyd_.ppt.html

اسلاید های بیوشیمی!!جدید!!!!

سلام

این هم اسلایدهای بیوشیمی کامل،ممنون از اینکه اطلاع دادید که کار کردن با 4shared براتون سخته،این دیگه با 4shared نیست...

طرح درس بیو هم جزئش هست

http://s5.picofile.com/file/8107779842/AA_protein_metabolism_92.pdf.html

http://s5.picofile.com/file/8107779984/Bioenergy_Oxidative_Phosphorylation_for_Pharmacy.pdf.html

http://s5.picofile.com/file/8107780168/carbohydrate_metabolism_for_Pharmacy.pdf.html

http://s5.picofile.com/file/8107780250/Cholesterol_Lipoproteins_92short.pdf.html

http://s5.picofile.com/file/8107780534/Fatty_Acid_metabolism_92_1.pdf.html

http://s5.picofile.com/file/8107780834/heme_metabolism_panjehpour_kamel.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107780892/lessn_plan_pharm1_92_93_1.pdf.html

http://s5.picofile.com/file/8107781092/Nucleotide_metabolism4_panjehpour.ppt.html

http://s5.picofile.com/file/8107781376/Nucleotide_metabolism_panjehpour.ppt.html

داستان جزوه ها...

سلام

خداروشکر بیو که کامل شد:5 جلسه دکتر پورفرزام،4 جلسه دکتر پنجه پور،قسمت دکتر پنجه پور رو هم یه قسمت از کتاب رو گذاشتیم که درس نداده بودند ولی خودشون گفتند بخونیم

قسمت دکتر موحدیان یه قسمت از کتاب فصل14-15(یه قسمتیش)-16 رو گذاشتیم که البته استاد فرمودند فقط قسمتهاییش که سر کلاس درس دادند رو بخونیم،از یه نفر از بچه های کلاس هم که پرسیدم گفت استاد تقریبا همه اون بخشهایی که گذاشتیم زیراکس رو گفتند ولی اصلا وارد جزئیات مطالب کتاب نشدند ولی به هرحال وظیفه این بود که کتاب گذاشته بشه چون همون طور که قبلا گفتم جزوه ای از این قسمتها نوشته نشده...البته یه جزوه از بچه های پزشکی امروز گذاشتیم(که دست آقای گل محمدی درد نکنه که برامون جورش کردند) که اصلا وقت نشد به بچه ها نشون بدم که چقدرش رو استاد سر کلاسمون گفتند ولی بچه های پزشکی که میگفتند جزوه ی خوبیه!

فیزیو سه جلسه اش که مربوط به کلاسهای جبرانی بود هم انشالله بچه ها توی فرجه ها مینویسند و به دستم میرسونند که بذارمش اینجا...

جمعیت رو هم ببخشید که تو زمانی که قول دادیم نتونستیم جورش کنیم،آخه پیدا کردن استاد توی دفترش یکم سخته!ولی حتما بعد از فرجه ها میذاریم زیراکس...

فیزیک هم قراره نماینده ها کتاب رو تهیه اش کنند و بذارند زیراکس...

"موفق باشید"



جزوه چی داریم و چی باید بخونیم؟؟؟

سلام

درس به درس توضیحش رو میدم:

بیوشیمی

دکتر موحدیان که نمیگذاشتند ویس بگذاریم پس هیچ جزوه ای نوشته نشده ولی قسمت ایشون یه جزوه تایپ شده بیو انرژی هست که خودشون گذاشتند زیراکس و یه متن انگلیسی که اون رو هم خانم بنی طالبی ترجمه کردند و ترجمه اش در زیراکس دانشکده هست،بقیه مطالب دکتر موحدیان رو هم خودشون گفتند از کتاب بخونیم که این هفته انشالله همه ی فصلهایی که قراره از کتاب خونده بشه رو میذاریم زیراکس...

بعد از اون 5 جلسه با دکتر پورفرزام داشتیم که جلسه 1 و 3 و 4 اش هفته قبل آماده شده بود،2 جلسه باقی مونده هم این هفته میاد زیراکس

4 جلسه هم با دکتر پنجه پور داشتیم که جلسه 1 و 2 و 3 اش هفته قبل اومد و جلسه آخرش انشاالله این هفته...

یه قسمت هایی رو هم که گفتند از کتاب بخونیم که میریم از اساتید می پرسیم و حتما تا پایان این هفته در زیراکس گذاشته میشه...

فیزیک

برای این درس یه قسمتهایی از کتابی که معرفی کردند رو باید بخونیم که قراره آقای کاویان پور برند دنبالش که انشاالله این هفته میاد زیراکس...

اسلایدهای این درس رو هم آقای کاویان پور به دستمون می رسونند و میذارمش همین جا...

جمعیت

استاد یه سری سوال سر کلاس گفتند که امتحان هم از همین سوالاته،سوالاتش هست ولی قراره این هفته با جوابهاش بذارم زیراکس...

پس این هفته حتما به زیراکس دانشکده سر بزنید!!!


تاریخ و زمان کلاسهای جبرانی فیزیولوژی!!!

با سلام

اینجانب حامل پیغامی از نماینده های کلاسم... :)

برنامه کلاس های جبرانی شد برای 1 شنبه و 4 شنبه هفته آینده ساعت 10-12

این رو هم بگم که استاد قرار بوده که 4 جلسه کلاس جبرانی برامون بذارند که این طوری باید دو روز از زمان فرجه هامون رو هم میومدیم که نماینده ها کلی با استاد حرف زدند و نتیجش شده 2 جلسه کلاس جبرانی و اینکه دیگه نیاز نیست فرجه ها رو هم بیایم...

این بود پیام نماینده ها...

راستی جلسه آخر کلاس کمیته پژوهش هم شد یک شنبه ساعت 12:30 به مدت 3 ساعت

موفق باشید :)

برنامه امتحانات پایان ترم!!

سلام بر همه ی دوستان...

این هم از تاریخ امتحانات پایان ترم!!

جمعه 92/10/27 : تاریخ

سه شنبه 92/11/1 : فیزیولوژِی

جمعه 92/11/4 : اخلاق

دوشنبه 92/11/7 : شیمی الی

پنج شنبه 92/11/10 : تنظیم و جمعیت

سه شنبه 92/11/15 : بیوشیمی

پنج شنبه 92/11/17 : فیزیک

"موفق باشید"


جزوه ی فیزیو جلسه قبل

سلام

این هم جزوه فیزیو جلسه ی قبل

لطفا به دوستاتون خبر بدید...

بچه ها ساده ترین راه دانلودش اینه که یا توی سایت 4shared عضو بشد یا یه gmail  بسازید

اینها صفحات اسکن شده ی جزوه هاست

http://www.4shared.com/photo/76MzhIJI/S35C-213122023260_0001.html

http://www.4shared.com/photo/CkePyz3w/S35C-213122023260_0002.html

http://www.4shared.com/photo/6GerBzHx/S35C-213122023260_0003.html

http://www.4shared.com/photo/CBNAfYdI/S35C-213122023260_0004.html

http://www.4shared.com/photo/TU8Vwhz2/S35C-213122023260_0005.html

http://www.4shared.com/photo/SwgUSP4B/S35C-213122023260_0006.html

http://www.4shared.com/photo/KgcpI4qj/S35C-213122023260_0007.html

http://www.4shared.com/photo/h5tE7OKp/S35C-213122023260_0008.html

http://www.4shared.com/photo/-pj_m28J/S35C-213122023260_0009.html

http://www.4shared.com/photo/ILP3o-AK/S35C-213122023260_0010.html

و اما فیزیک...!!

سلام بر همه دوستان

خسته نباشید

این هم از اسلاید فیزیک

http://www.4shared.com/office/IJdSfLPs/___online.html

بچه ها توجه کنید،تست هایی که از کتاب گذاشتیم زیراکس مربوط به فصل 7 و 9 که استاد گفتند...من دیروز فهمیدم که پاسخنامه ای که توی زیراکس بوده به هم ریخته و فقط فصل 7 اش مونده،امروز درستش کردم.بچه هایی که بعد از امتحان فیزیو زیراکس گرفتند درسته ولی کسانی که قبلا زیراکس گرفتند فکر کنم پاسخنامه فصل 9 رو ندارند.  

یه خواهش هم ازتون دارم و اینکه پوشه ها رو لطفا پاره نکنید،و بعد از اینکه جزوه ها رو زیراکس گرفتید لطفا بذارید توی پوشه ها و تحویل بدید...البته مرتب!!!!!!!!!!

امروز که یه سری از بخشهای فیزیک گم شد تو این ازدحام جمعیت!!!!!!!!!!!!!

اسلایدهای بیوشیمی!!

با سلام

این هم از اسلایدهای بیوشیمی

ببخشید که دیر شد،خیلی وقته آپلود کردیم ولی یه سری مشکل داشت که خداروشکر حل شد...


http://www.4shared.com/office/znIHMKpm/Carbohy

http://www.4shared.com/office/NMtYFZt6/Amino_aci

http://www.4shared.com/office/cJrVlctL/Amino_acid

http://www.4shared.com/file/21GOturh/Biochemistry.html

http://www.4shared.com/office/znIHMKpm/Carbohydrates-panjehpour2.html

http://www.4shared.com/office/J7zagohK/Copy_of_

http://www.4shared.com/office/4L6FegVJ/ENZYMES_

http://www.4shared.com/office/RgiUqPIw/ENZYMES_

http://www.4shared.com/office/F0Jh7dzb/lipid_structure_92_1.html

http://www.4shared.com/office/3cekqRP2/Vitamins_

http://www.4shared.com/office/FjMHRJF9/Vitamins_

http://www.4shared.com/office/7vZr0MRV/Water__buffers-92-93_1.html


اطلاعیه ی گروه جزوه نویسی

اطلاعیه ای کاملا جدی!!!

باز هم سلام

بچه ها زحمت بکشید و یه ایمیل(با متن یا بدون متن) به آدرس ایمیل گروه بزنید تا ما آدرس ایمیلتون رو داشته باشیم،چون قراره دیگه اسلایدهای درسها براتون ایمیل بشه...

پس هر کس این کار رو نکرد توقع دریافت اسلایدها رو نداشته باشه!

خواهشا همکاری کنید چون این کار جز دردسر برای من و بقیه ی بچه ها چیز دیگه ای نداره ولی هدفمون راحتی شماست

انتخاب با خودتون

jozve.pharm91@gmail.com

یا میتونید همین جا در بخش نظرات اسمتون رو بنویسید و آدرس ایمیلتون رو بگید.

تصمیم جدید: یه سری نظر دادند که اسلایدها توی وبلاگ گذاشته بشه ما هم موافقت کردیم...

تعطیلی کلاس تاریخ خواهران!!!!

سلام بر دوستان عزیز!

یه خبر خوش!

هفته ی آینده خواهران گل تاریخ ندارند :)

این رو خود استاد امروز به بچه ها گفتند!!

و خبر دیگه:

کلاس کمیته ی پژوهش هم به خاطر این تعطیلی تشکیل نمیشه :)

خواهشا اطلاع رسانی کنید...

ادامه ی تعطیلات به همتون خوش بگذره :)